RECEPTEN

vrijdag 22 januari 2016

Week 3

Ik heb lang lang geleden bijna elke week een berichtje op mijn blog geschreven over wat ik hele week op het menu was en wat we gedaan hadden. Niet dat ik iets byzonders doe ofzo maar ik vind het wel leuk om erover te schrijven (leuk om over eigenlijk van alles en nog wat te schrijven) Ik heb al die oude berichten verwijderd, omdat de foto's niet meer zichtbaar waren op ene of andere manier. Deze week of ja eigenlijk vorige week wou ik weer beginnen met schrijven. Alleen omdat ik ziek was (kan je hier lezen) wou ik het een beetje verschuiven. 

Ik was deze week goed verwend door mijn familie, vrienden en buren ☺️ ik heb niet van alles een foto gemaakt, maar dit zijn een paar dingen die ze meegenomen hebben. Ik heb nog meer gehad (nog meer soep, lekkere dingen uit Nederland, taart en cake enz ☺️)dus heb echt hele week alleen in bed gelegen. Mijn man heeft geluk gehad, want hij hoefde ook niet te koken voor ons 😂😂

tshishasoep 

 Bladerdeeg Met gehakt 

 Groentesoep met gehaktballen

Ik voel me een stuk beter en had younes toen beloofd dat we naar werk van z'n papa zoude gaan. Nada is nog bij oma. Buurjongetje vriendje mocht ook mee dus heb ik ze allebei van creche gehaald en zijn we meteen naar werk van m'n man gegaan.

 Zie ze hier saampjes naar lopen. Meestal beste vrienden maar niet altijd 😂😂

Ook al voel ik me beter stuurt mijn buurvrouw nog steeds eten en lekkers steeds ☺️

 Daarna kreeg ik weer couscous en een bord met koekjes 😍 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten