RECEPTEN

donderdag 17 februari 2011

Prive sauna/zwembad



Mijn zusje had een tijdje geleden voor ons (mijn man en ik) een afspraak gemaakt bij aqua sauna plezier. Het is een prive zwembad met sauna erbij in Essen (Belgie) vlak bij mijn ouders die aan de grens in Nederland wonen. Dus het idee was dat als ik op bezoek ging naar mijn ouders, dat wij dan even daar langs de sauna/zwembad zouden gaan met z´n 2tjes, maar ik had Younes ook meegenomen :-).

Mijn man houd heel erg van zwemmen en ik eigenlijk niet zo heel erg, maar wij hebben het heel erg naar ons zin gehad. Het is echt een aanrader en niet zo heel duur. Het is voor 2 uurtjes. Die mevrouw die daar werkt is heel aardig en laat je alles zien hoe alles werkt. Het is zeker voor herhaling vatbaar alleen dit keer lijkt het me leuk om met mijn vriendinnen te gaan :-D


Ik had gevraagd aan die eigenaresse of ik foto´s van haar site mocht kopieren en ze vond het geen probleem.
Ik heb zelf ook foto´s gemaakt, maar er kwam de heletijd damp op de cameralens dus foto´s waren heel wazig. 
Je hebt er ook een infraroodsauna en een gewone sauna. Ik kan niet tegen die warmte van de sauna. Het is wel de eerste keer dat ik de sauna in ben geweest om te kijken hoe het nou was, maar ik was er volgens mij niet langer dan 10 seconde erin gebleven haha.

Op de site van aquasaunaplezier kun je nog meer foto´s bekijken en wat je er allemaal nog meer erbij kunt doen. 

13 opmerkingen:

  1. Oh heerlijk.
    Een echte aanrader is dit bed & breakfast in Lithoijen (vlakbij Nijmegen) Misschien een idee voor AbouYounes en jou ;) Of Younesje erbij natuurlijk! Je kan er overnachten en hebt dus 2 dagen lekker sauna en zwembad voor jullie zelf!
    http://www.bedandbreakfast.nl/bed-and-breakfast/4237/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bedankktt voor die site. Ik heb gelijk een kijkje genomen. Abou Younes is binnenkort een weekje vrij en ik wou iets voor hem doen als verassing haha. Nou thnx ik weet nu wat we gaan doen. Morgen insha Allah ga ik naar hun bellen om te reserveren ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Insha Allah vind je een plekje! Het zit heel snel vol :( Wij zijn 3 jaar geweest en toen was het nog rustig. 2 jaar geleden ging mijn schoonzus er heen en die moest paar maanden van te voren reserveren. Insha Allah is jullie datum vrij! :D Het is echt een aanrader, vooral omdat je lekker kan overnachten en gaan zwemmen wanneer je wilt. En je kan ook gaan winkelen in Den Bosch of Nijmegen. Is allemaal goed te doen. Laat me weten of je een plekje hebt kunnen vinden :D xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik had vandaag gebeld, maar hellaas hadden ze geen plaats meer in de week waarin mijn man vrij heeft. Je kan pas vanaf september een weekendje boeken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik zie dat je je eens lekker hebt laten verwennen enof je gelijk hebt.
    kiki

    xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. heerlijk om een paar uurtjes iets voor je zelf te doen... bij mij in de straat is er een mr. hamam. Ik wil er een keer naar toe gaan en om daar heerlijk gemasserd te worden maar heb er gewoon weg geen tijd voor... heb het zo druk...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oum Younes: Wat jammer zeg! Het wordt daar echt steeds drukker zeg. Maar ik raad je echt aan om het eens in te plannen voor een weekendje weg. De gastheer en vrouw zijn echt lieve mensen, waardoor je echt terug wilt gaan. :) x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heerlijk om even tot jezelf te komen en te genieten van de rust en de warmte. Heerlijk lijkt me dat.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik ben daar ook wel eens geweest. Super! Daar kan je echt tot rust komen, althans ik heb daar altijd erg goed genoten.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heerlijk om daar tot rust te komen! Mocht je een vrije dag hebben is het echt een aanrader.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik en mijn vriendin houden ook heel erg van naar de sauna te gaan, we gingen de laatste tijd wel erg vaak. We hebben toen besloten een bubbelbad te kopen. Dit is een niet hele dure aankoop, en ik kan hierin ook volledig ontspannen.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik ben ook dol op saunacomplexen vooral als de winter eraan komt. Daarom heb ik thuis mijn eigen saunacomplex ervan gemaakt. Door een jacuzzi en een zwembad te plaatsen.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wow lekker zeg! ik zelf vind een sauna op zijn tijd ook erg lekker. Maar een jacuzzi vind ik nog lekkerder!

    BeantwoordenVerwijderen