RECEPTEN

zondag 20 juni 2010

Flan


Flan bereid je voor zoals op verpakking staat beschreven.

Ik doe zelf 2 pakjes flan in 1 liter koude melk en 6 el suiker. Goed mengen met een garde en laat je het koken tot het heet wordt. Giet het in een puddingvorm. Ik heb 2 vormen met diameter van 20 cm gebruikt. Je legt het dan afgedekt in de koelkast voor een paar uurtjes, tot het goed afgekoeld is.

Per bakje flan: Je snijdt stukjes fruit die je lekker erbij vind. Ik heb hierbij 1 banaan, stukjes honingmeloen, 1 appel en 1 sinaasappel erbij gedaan. Je kunt als je het lekker vind ook nog slagroom erover heen spuiten. Ik heb dat niet gedaan omdat ik het dan een beetje te zoet vind.

1 opmerking:

  1. Hallo waar koop je flan? Ik dacht dat je deze allen in marokko kon kopen? Lekker voor in de ramadan.

    BeantwoordenVerwijderen